Symulacja NAT na przedmiot Symulacje Komputerowe
You can not select more than 25 topics Topics must start with a letter or number, can include dashes ('-') and can be up to 35 characters long.
 
 

86 lines
1.1 KiB

/*
* Node.cpp
*
* Created on: 10.01.2017
* Author: piotrek
*/
#include "Node.h"
Node::Node()
{
// TODO Auto-generated constructor stub
}
Node::~Node()
{
// TODO Auto-generated destructor stub
}
/*
* funkcja symuluje typową sytuację: mamy kartę sieciową, a funkcja connectNode jest podłączeniem wtyczki
* z jednej strony
*/
bool Node::connectNode(Node *node, bool firstConnected)
{
if (!firstConnected)
{
vector<Node*>::iterator it = this->connectedNodes.begin();
for (; it != this->connectedNodes.end(); ++it) //sprawdzamy, czy połączenia już przypadkiem nie ma
{
if (*it == node)
return false;
}
}
this->connectedNodes.push_back(node); // podłączamy drugi węzeł
if (!firstConnected)
node->connectNode(this, true); // to samo w drugą stronę
return true;
}
void Node::send(Packet packet)
{
}
Packet Node::recv()
{
}
void Node::setHostname(string hostname)
{
}
void Node::setIp(string ip)
{
}
void Node::setMask(string mask)
{
}
string Node::getHostname()
{
}
string Node::getIp()
{
}
string Node::getMask()
{
}
void Node::onRecv()
{
}