/* * Node.cpp * * Created on: 10.01.2017 * Author: piotrek */ #include "Node.h" Node::Node() { // TODO Auto-generated constructor stub } Node::~Node() { // TODO Auto-generated destructor stub } /* * funkcja symuluje typową sytuację: mamy kartę sieciową, a funkcja connectNode jest podłączeniem wtyczki * z jednej strony */ bool Node::connectNode(Node *node, bool firstConnected) { if (!firstConnected) { vector::iterator it = this->connectedNodes.begin(); for (; it != this->connectedNodes.end(); ++it) //sprawdzamy, czy połączenia już przypadkiem nie ma { if (*it == node) return false; } } this->connectedNodes.push_back(node); // podłączamy drugi węzeł if (!firstConnected) node->connectNode(this, true); // to samo w drugą stronę return true; } void Node::send(Packet packet) { } Packet Node::recv() { } void Node::setHostname(string hostname) { } void Node::setIp(string ip) { } void Node::setMask(string mask) { } string Node::getHostname() { } string Node::getIp() { } string Node::getMask() { } void Node::onRecv() { }