|
|
- /*
- * Node.cpp
- *
- * Created on: 10.01.2017
- * Author: piotrek
- */
-
- #include "Node.h"
-
- Node::Node()
- {
- // TODO Auto-generated constructor stub
-
- }
-
- Node::~Node()
- {
- // TODO Auto-generated destructor stub
- }
-
- /*
- * funkcja symuluje typową sytuację: mamy kartę sieciową, a funkcja connectNode jest podłączeniem wtyczki
- * z jednej strony
- */
- bool Node::connectNode(Node *node, bool firstConnected)
- {
- if (!firstConnected)
- {
- vector<Node*>::iterator it = this->connectedNodes.begin();
- for (; it != this->connectedNodes.end(); ++it) //sprawdzamy, czy połączenia już przypadkiem nie ma
- {
- if (*it == node)
- return false;
- }
- }
- this->connectedNodes.push_back(node); // podłączamy drugi węzeł
-
- if (!firstConnected)
- node->connectNode(this, true); // to samo w drugą stronę
-
- return true;
- }
-
- void Node::send(Packet packet)
- {
-
- }
-
- Packet Node::recv()
- {
- }
-
- void Node::setHostname(string hostname)
- {
-
- }
-
- void Node::setIp(string ip)
- {
-
- }
-
- void Node::setMask(string mask)
- {
-
- }
-
- string Node::getHostname()
- {
-
- }
-
- string Node::getIp()
- {
-
- }
-
- string Node::getMask()
- {
-
- }
-
- void Node::onRecv()
- {
-
- }
|