Symulacja NAT na przedmiot Symulacje Komputerowe
You can not select more than 25 topics Topics must start with a letter or number, can include dashes ('-') and can be up to 35 characters long.

86 lines
1.1 KiB

  1. /*
  2. * Node.cpp
  3. *
  4. * Created on: 10.01.2017
  5. * Author: piotrek
  6. */
  7. #include "Node.h"
  8. Node::Node()
  9. {
  10. // TODO Auto-generated constructor stub
  11. }
  12. Node::~Node()
  13. {
  14. // TODO Auto-generated destructor stub
  15. }
  16. /*
  17. * funkcja symuluje typową sytuację: mamy kartę sieciową, a funkcja connectNode jest podłączeniem wtyczki
  18. * z jednej strony
  19. */
  20. bool Node::connectNode(Node *node, bool firstConnected)
  21. {
  22. if (!firstConnected)
  23. {
  24. vector<Node*>::iterator it = this->connectedNodes.begin();
  25. for (; it != this->connectedNodes.end(); ++it) //sprawdzamy, czy połączenia już przypadkiem nie ma
  26. {
  27. if (*it == node)
  28. return false;
  29. }
  30. }
  31. this->connectedNodes.push_back(node); // podłączamy drugi węzeł
  32. if (!firstConnected)
  33. node->connectNode(this, true); // to samo w drugą stronę
  34. return true;
  35. }
  36. void Node::send(Packet packet)
  37. {
  38. }
  39. Packet Node::recv()
  40. {
  41. }
  42. void Node::setHostname(string hostname)
  43. {
  44. }
  45. void Node::setIp(string ip)
  46. {
  47. }
  48. void Node::setMask(string mask)
  49. {
  50. }
  51. string Node::getHostname()
  52. {
  53. }
  54. string Node::getIp()
  55. {
  56. }
  57. string Node::getMask()
  58. {
  59. }
  60. void Node::onRecv()
  61. {
  62. }