|
|
@ -0,0 +1,126 @@ |
|
|
|
\documentclass[a4paper,12pt]{article} |
|
|
|
\usepackage{amsmath} |
|
|
|
\usepackage{amssymb} |
|
|
|
\usepackage[polish]{babel} |
|
|
|
\usepackage{polski} |
|
|
|
\usepackage[utf8]{inputenc} |
|
|
|
\usepackage{indentfirst} |
|
|
|
\usepackage{geometry} |
|
|
|
\usepackage{array} |
|
|
|
\usepackage[pdftex]{color,graphicx} |
|
|
|
\usepackage{subfigure} |
|
|
|
\usepackage{afterpage} |
|
|
|
\usepackage{setspace} |
|
|
|
\usepackage{color} |
|
|
|
\usepackage{wrapfig} |
|
|
|
\usepackage{listings} |
|
|
|
\usepackage{datetime} |
|
|
|
|
|
|
|
\renewcommand{\onehalfspacing}{\setstretch{1.6}} |
|
|
|
|
|
|
|
\geometry{tmargin=2.5cm,bmargin=2.5cm,lmargin=2.5cm,rmargin=2.5cm} |
|
|
|
\setlength{\parindent}{1cm} |
|
|
|
\setlength{\parskip}{0mm} |
|
|
|
|
|
|
|
\newenvironment{lista}{ |
|
|
|
\begin{itemize} |
|
|
|
\setlength{\itemsep}{1pt} |
|
|
|
\setlength{\parskip}{0pt} |
|
|
|
\setlength{\parsep}{0pt} |
|
|
|
}{\end{itemize}} |
|
|
|
|
|
|
|
\newcommand{\linia}{\rule{\linewidth}{0.4mm}} |
|
|
|
|
|
|
|
\definecolor{lbcolor}{rgb}{0.95,0.95,0.95} |
|
|
|
\lstset{ |
|
|
|
backgroundcolor=\color{lbcolor}, |
|
|
|
tabsize=4, |
|
|
|
language=C++, |
|
|
|
captionpos=b, |
|
|
|
tabsize=3, |
|
|
|
frame=lines, |
|
|
|
numbers=left, |
|
|
|
numberstyle=\tiny, |
|
|
|
numbersep=5pt, |
|
|
|
breaklines=true, |
|
|
|
showstringspaces=false, |
|
|
|
basicstyle=\footnotesize, |
|
|
|
identifierstyle=\color{magenta}, |
|
|
|
keywordstyle=\color[rgb]{0,0,1}, |
|
|
|
commentstyle=\color{Darkgreen}, |
|
|
|
stringstyle=\color{red} |
|
|
|
} |
|
|
|
|
|
|
|
\begin{document} |
|
|
|
|
|
|
|
\noindent |
|
|
|
\begin{tabular}{|c|p{11cm}|c|} \hline |
|
|
|
Grupa 3 & Adam Nowak & \ddmmyyyydate\today \tabularnewline |
|
|
|
\hline |
|
|
|
\end{tabular} |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\section*{Zadanie 1 - Macierze OMP} |
|
|
|
|
|
|
|
Opis w kilku zdaniach jak to wspaniale działa program. Wyjaśnione tutaj jest w jaki sposób udało się uzyskać równoległe działanie programu. Przytoczony poniżej fragment kodu pokazuje najważniejszy askepkt działania naszego programu. |
|
|
|
|
|
|
|
\begin{lstlisting} |
|
|
|
#pragma omp parallel for |
|
|
|
for(int i = 0; i < 10000000; i++) |
|
|
|
{ |
|
|
|
double * d = new double[100000]; |
|
|
|
cout << "om nom nom" << endl; |
|
|
|
} |
|
|
|
\end{lstlisting} |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poniżej kodu znajduje się jego opis, który nie jest opisem w stylu "Tak, to nawet działa! Jest pętla i jest kolorowe. Szkoda, że się nie rusza". |
|
|
|
|
|
|
|
Poniżej zamieszone są wykresy na dowód posiadania umiejętności obsługi pakietu biurowego Microsoft Office Excel lub LibreOffice Calc. Można tutaj również pochawlić się znajomością małego lecz potężnego programu gnuplot. |
|
|
|
|
|
|
|
\begin{figure}[!hbp] |
|
|
|
\centering |
|
|
|
\includegraphics[width=0.7\textwidth]{dane/wykres.eps} |
|
|
|
\caption{Profesjonalna prosta czerwona kreska z kropkami} |
|
|
|
\end{figure} |
|
|
|
|
|
|
|
\begin{wrapfigure}{r}{0.5\textwidth} |
|
|
|
\vspace{-20pt} |
|
|
|
\begin{center} |
|
|
|
\includegraphics[width=0.45\textwidth]{dane/pomiar.pdf} |
|
|
|
\end{center} |
|
|
|
\vspace{-20pt} |
|
|
|
\caption{Krzywa niebieska kreska} |
|
|
|
\vspace{-10pt} |
|
|
|
\end{wrapfigure} |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
W celu ułatwienia pracy Prowadzącemu warto wykresy podpisać, aby Prowadzący omyłkowo nie przyjął, że dany wykres przedstawia średnią miesięczną temperaturę w Bangladeszu na przełomie lat 1975-1982, ponieważ taki wykres byłby nieodpowiedni, przez co sprawozdanie byłoby niezaliczone. Łatwo zauważyć, że każdy wykres w przestrzeni 2D posiada dwie osie i z grzeczności należy je opisać. Osie posiadają jednostki, które też warto przytoczyć. |
|
|
|
|
|
|
|
Czasem w sprawozdaniu warto przytoczyć kilka zalet danego rozwiązania i wypisać je jako lista: |
|
|
|
\begin{lista} |
|
|
|
\item Pierwszą zaletą jest to, że jest. |
|
|
|
\item Druga zaleta jest również obecna. |
|
|
|
\item Trzecia zaleta jest już troche naciągana. |
|
|
|
\item Czwarta zaleta jest wadą, czyli zaletą ujemną. |
|
|
|
\end{lista} |
|
|
|
|
|
|
|
Jeśli zaszłaby konieczność zestawienia danych wartości w tabeli to również jest taka możliwość. |
|
|
|
|
|
|
|
\begin{table}[!hbp] |
|
|
|
\centering |
|
|
|
\begin{tabular}{|p{5cm}|c|} |
|
|
|
\hline |
|
|
|
Zalety & Wady \tabularnewline |
|
|
|
\hline |
|
|
|
Ładne, kolorowe & Brak\tabularnewline |
|
|
|
Szybkie, działające & Brak\tabularnewline |
|
|
|
\hline |
|
|
|
\end{tabular} |
|
|
|
\caption{Podpis bardzo wartoścowej tabeli z danymi} |
|
|
|
\end{table} |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
W sprawozdaniu muszą znaleźć się wnioski. Wnioski stanowią przesłankę, o tym iż osoba je pisząca, która ubiega się o tytuł magistra inżyniera, wie co robi. Osoba taka często jest w stanie określić czemu miało służyć dane ćwiczenie, a także ocenić w jakim stopniu udało się rozwiązać dane zagadnienie i gdzie napotkano problemy. |
|
|
|
|
|
|
|
\end{document} |