|
\documentclass[a4paper,12pt]{article}
|
|
\usepackage{amsmath}
|
|
\usepackage{amssymb}
|
|
\usepackage[polish]{babel}
|
|
\usepackage{polski}
|
|
\usepackage[utf8]{inputenc}
|
|
\usepackage{indentfirst}
|
|
\usepackage{geometry}
|
|
\usepackage{array}
|
|
\usepackage[pdftex]{color,graphicx}
|
|
\usepackage{subfigure}
|
|
\usepackage{afterpage}
|
|
\usepackage{setspace}
|
|
\usepackage{color}
|
|
\usepackage{wrapfig}
|
|
\usepackage{listings}
|
|
\usepackage{datetime}
|
|
|
|
\renewcommand{\onehalfspacing}{\setstretch{1.6}}
|
|
|
|
\geometry{tmargin=2.5cm,bmargin=2.5cm,lmargin=2.5cm,rmargin=2.5cm}
|
|
\setlength{\parindent}{1cm}
|
|
\setlength{\parskip}{0mm}
|
|
|
|
\newenvironment{lista}{
|
|
\begin{itemize}
|
|
\setlength{\itemsep}{1pt}
|
|
\setlength{\parskip}{0pt}
|
|
\setlength{\parsep}{0pt}
|
|
}{\end{itemize}}
|
|
|
|
\newcommand{\linia}{\rule{\linewidth}{0.4mm}}
|
|
|
|
\definecolor{lbcolor}{rgb}{0.95,0.95,0.95}
|
|
\lstset{
|
|
backgroundcolor=\color{lbcolor},
|
|
tabsize=4,
|
|
language=C++,
|
|
captionpos=b,
|
|
tabsize=3,
|
|
frame=lines,
|
|
numbers=left,
|
|
numberstyle=\tiny,
|
|
numbersep=5pt,
|
|
breaklines=true,
|
|
showstringspaces=false,
|
|
basicstyle=\footnotesize,
|
|
identifierstyle=\color{magenta},
|
|
keywordstyle=\color[rgb]{0,0,1},
|
|
commentstyle=\color{Darkgreen},
|
|
stringstyle=\color{red}
|
|
}
|
|
|
|
\begin{document}
|
|
|
|
\noindent
|
|
\begin{tabular}{|c|p{11cm}|c|} \hline
|
|
Grupa 3 & Adam Nowak & \ddmmyyyydate\today \tabularnewline
|
|
\hline
|
|
\end{tabular}
|
|
|
|
|
|
\section*{Zadanie 1 - Macierze OMP}
|
|
|
|
Opis w kilku zdaniach jak to wspaniale działa program. Wyjaśnione tutaj jest w jaki sposób udało się uzyskać równoległe działanie programu. Przytoczony poniżej fragment kodu pokazuje najważniejszy askepkt działania naszego programu.
|
|
|
|
\begin{lstlisting}
|
|
#pragma omp parallel for
|
|
for(int i = 0; i < 10000000; i++)
|
|
{
|
|
double * d = new double[100000];
|
|
cout << "om nom nom" << endl;
|
|
}
|
|
\end{lstlisting}
|
|
|
|
|
|
Poniżej kodu znajduje się jego opis, który nie jest opisem w stylu "Tak, to nawet działa! Jest pętla i jest kolorowe. Szkoda, że się nie rusza".
|
|
|
|
Poniżej zamieszone są wykresy na dowód posiadania umiejętności obsługi pakietu biurowego Microsoft Office Excel lub LibreOffice Calc. Można tutaj również pochawlić się znajomością małego lecz potężnego programu gnuplot.
|
|
|
|
\begin{figure}[!hbp]
|
|
\centering
|
|
\includegraphics[width=0.7\textwidth]{dane/wykres.eps}
|
|
\caption{Profesjonalna prosta czerwona kreska z kropkami}
|
|
\end{figure}
|
|
|
|
\begin{wrapfigure}{r}{0.5\textwidth}
|
|
\vspace{-20pt}
|
|
\begin{center}
|
|
\includegraphics[width=0.45\textwidth]{dane/pomiar.pdf}
|
|
\end{center}
|
|
\vspace{-20pt}
|
|
\caption{Krzywa niebieska kreska}
|
|
\vspace{-10pt}
|
|
\end{wrapfigure}
|
|
|
|
|
|
W celu ułatwienia pracy Prowadzącemu warto wykresy podpisać, aby Prowadzący omyłkowo nie przyjął, że dany wykres przedstawia średnią miesięczną temperaturę w Bangladeszu na przełomie lat 1975-1982, ponieważ taki wykres byłby nieodpowiedni, przez co sprawozdanie byłoby niezaliczone. Łatwo zauważyć, że każdy wykres w przestrzeni 2D posiada dwie osie i z grzeczności należy je opisać. Osie posiadają jednostki, które też warto przytoczyć.
|
|
|
|
Czasem w sprawozdaniu warto przytoczyć kilka zalet danego rozwiązania i wypisać je jako lista:
|
|
\begin{lista}
|
|
\item Pierwszą zaletą jest to, że jest.
|
|
\item Druga zaleta jest również obecna.
|
|
\item Trzecia zaleta jest już troche naciągana.
|
|
\item Czwarta zaleta jest wadą, czyli zaletą ujemną.
|
|
\end{lista}
|
|
|
|
Jeśli zaszłaby konieczność zestawienia danych wartości w tabeli to również jest taka możliwość.
|
|
|
|
\begin{table}[!hbp]
|
|
\centering
|
|
\begin{tabular}{|p{5cm}|c|}
|
|
\hline
|
|
Zalety & Wady \tabularnewline
|
|
\hline
|
|
Ładne, kolorowe & Brak\tabularnewline
|
|
Szybkie, działające & Brak\tabularnewline
|
|
\hline
|
|
\end{tabular}
|
|
\caption{Podpis bardzo wartoścowej tabeli z danymi}
|
|
\end{table}
|
|
|
|
|
|
W sprawozdaniu muszą znaleźć się wnioski. Wnioski stanowią przesłankę, o tym iż osoba je pisząca, która ubiega się o tytuł magistra inżyniera, wie co robi. Osoba taka często jest w stanie określić czemu miało służyć dane ćwiczenie, a także ocenić w jakim stopniu udało się rozwiązać dane zagadnienie i gdzie napotkano problemy.
|
|
|
|
\end{document}
|