| @ -0,0 +1,126 @@ | |||||
| \documentclass[a4paper,12pt]{article} | |||||
| \usepackage{amsmath} | |||||
| \usepackage{amssymb} | |||||
| \usepackage[polish]{babel} | |||||
| \usepackage{polski} | |||||
| \usepackage[utf8]{inputenc} | |||||
| \usepackage{indentfirst} | |||||
| \usepackage{geometry} | |||||
| \usepackage{array} | |||||
| \usepackage[pdftex]{color,graphicx} | |||||
| \usepackage{subfigure} | |||||
| \usepackage{afterpage} | |||||
| \usepackage{setspace} | |||||
| \usepackage{color} | |||||
| \usepackage{wrapfig} | |||||
| \usepackage{listings} | |||||
| \usepackage{datetime} | |||||
| \renewcommand{\onehalfspacing}{\setstretch{1.6}} | |||||
| \geometry{tmargin=2.5cm,bmargin=2.5cm,lmargin=2.5cm,rmargin=2.5cm} | |||||
| \setlength{\parindent}{1cm} | |||||
| \setlength{\parskip}{0mm} | |||||
| \newenvironment{lista}{ | |||||
| \begin{itemize} | |||||
| \setlength{\itemsep}{1pt} | |||||
| \setlength{\parskip}{0pt} | |||||
| \setlength{\parsep}{0pt} | |||||
| }{\end{itemize}} | |||||
| \newcommand{\linia}{\rule{\linewidth}{0.4mm}} | |||||
| \definecolor{lbcolor}{rgb}{0.95,0.95,0.95} | |||||
| \lstset{ | |||||
| backgroundcolor=\color{lbcolor}, | |||||
| tabsize=4, | |||||
| language=C++, | |||||
| captionpos=b, | |||||
| tabsize=3, | |||||
| frame=lines, | |||||
| numbers=left, | |||||
| numberstyle=\tiny, | |||||
| numbersep=5pt, | |||||
| breaklines=true, | |||||
| showstringspaces=false, | |||||
| basicstyle=\footnotesize, | |||||
| identifierstyle=\color{magenta}, | |||||
| keywordstyle=\color[rgb]{0,0,1}, | |||||
| commentstyle=\color{Darkgreen}, | |||||
| stringstyle=\color{red} | |||||
| } | |||||
| \begin{document} | |||||
| \noindent | |||||
| \begin{tabular}{|c|p{11cm}|c|} \hline | |||||
| Grupa 3 & Adam Nowak & \ddmmyyyydate\today \tabularnewline | |||||
| \hline | |||||
| \end{tabular} | |||||
| \section*{Zadanie 1 - Macierze OMP} | |||||
| Opis w kilku zdaniach jak to wspaniale działa program. Wyjaśnione tutaj jest w jaki sposób udało się uzyskać równoległe działanie programu. Przytoczony poniżej fragment kodu pokazuje najważniejszy askepkt działania naszego programu. | |||||
| \begin{lstlisting} | |||||
| #pragma omp parallel for | |||||
| for(int i = 0; i < 10000000; i++) | |||||
| { | |||||
| double * d = new double[100000]; | |||||
| cout << "om nom nom" << endl; | |||||
| } | |||||
| \end{lstlisting} | |||||
| Poniżej kodu znajduje się jego opis, który nie jest opisem w stylu "Tak, to nawet działa! Jest pętla i jest kolorowe. Szkoda, że się nie rusza". | |||||
| Poniżej zamieszone są wykresy na dowód posiadania umiejętności obsługi pakietu biurowego Microsoft Office Excel lub LibreOffice Calc. Można tutaj również pochawlić się znajomością małego lecz potężnego programu gnuplot. | |||||
| \begin{figure}[!hbp] | |||||
| \centering | |||||
| \includegraphics[width=0.7\textwidth]{dane/wykres.eps} | |||||
| \caption{Profesjonalna prosta czerwona kreska z kropkami} | |||||
| \end{figure} | |||||
| \begin{wrapfigure}{r}{0.5\textwidth} | |||||
| \vspace{-20pt} | |||||
| \begin{center} | |||||
| \includegraphics[width=0.45\textwidth]{dane/pomiar.pdf} | |||||
| \end{center} | |||||
| \vspace{-20pt} | |||||
| \caption{Krzywa niebieska kreska} | |||||
| \vspace{-10pt} | |||||
| \end{wrapfigure} | |||||
| W celu ułatwienia pracy Prowadzącemu warto wykresy podpisać, aby Prowadzący omyłkowo nie przyjął, że dany wykres przedstawia średnią miesięczną temperaturę w Bangladeszu na przełomie lat 1975-1982, ponieważ taki wykres byłby nieodpowiedni, przez co sprawozdanie byłoby niezaliczone. Łatwo zauważyć, że każdy wykres w przestrzeni 2D posiada dwie osie i z grzeczności należy je opisać. Osie posiadają jednostki, które też warto przytoczyć. | |||||
| Czasem w sprawozdaniu warto przytoczyć kilka zalet danego rozwiązania i wypisać je jako lista: | |||||
| \begin{lista} | |||||
| \item Pierwszą zaletą jest to, że jest. | |||||
| \item Druga zaleta jest również obecna. | |||||
| \item Trzecia zaleta jest już troche naciągana. | |||||
| \item Czwarta zaleta jest wadą, czyli zaletą ujemną. | |||||
| \end{lista} | |||||
| Jeśli zaszłaby konieczność zestawienia danych wartości w tabeli to również jest taka możliwość. | |||||
| \begin{table}[!hbp] | |||||
| \centering | |||||
| \begin{tabular}{|p{5cm}|c|} | |||||
| \hline | |||||
| Zalety & Wady \tabularnewline | |||||
| \hline | |||||
| Ładne, kolorowe & Brak\tabularnewline | |||||
| Szybkie, działające & Brak\tabularnewline | |||||
| \hline | |||||
| \end{tabular} | |||||
| \caption{Podpis bardzo wartoścowej tabeli z danymi} | |||||
| \end{table} | |||||
| W sprawozdaniu muszą znaleźć się wnioski. Wnioski stanowią przesłankę, o tym iż osoba je pisząca, która ubiega się o tytuł magistra inżyniera, wie co robi. Osoba taka często jest w stanie określić czemu miało służyć dane ćwiczenie, a także ocenić w jakim stopniu udało się rozwiązać dane zagadnienie i gdzie napotkano problemy. | |||||
| \end{document} | |||||