|
|
- \documentclass[a4paper,12pt]{article}
- \usepackage{amsmath}
- \usepackage{amssymb}
- \usepackage[polish]{babel}
- \usepackage{polski}
- \usepackage[utf8]{inputenc}
- \usepackage{indentfirst}
- \usepackage{geometry}
- \usepackage{array}
- \usepackage[pdftex]{color,graphicx}
- \usepackage{subfigure}
- \usepackage{afterpage}
- \usepackage{setspace}
- \usepackage{color}
- \usepackage{wrapfig}
- \usepackage{listings}
- \usepackage{datetime}
-
- \renewcommand{\onehalfspacing}{\setstretch{1.6}}
-
- \geometry{tmargin=2.5cm,bmargin=2.5cm,lmargin=2.5cm,rmargin=2.5cm}
- \setlength{\parindent}{1cm}
- \setlength{\parskip}{0mm}
-
- \newenvironment{lista}{
- \begin{itemize}
- \setlength{\itemsep}{1pt}
- \setlength{\parskip}{0pt}
- \setlength{\parsep}{0pt}
- }{\end{itemize}}
-
- \newcommand{\linia}{\rule{\linewidth}{0.4mm}}
-
- \definecolor{lbcolor}{rgb}{0.95,0.95,0.95}
- \lstset{
- backgroundcolor=\color{lbcolor},
- tabsize=4,
- language=C++,
- captionpos=b,
- tabsize=3,
- frame=lines,
- numbers=left,
- numberstyle=\tiny,
- numbersep=5pt,
- breaklines=true,
- showstringspaces=false,
- basicstyle=\footnotesize,
- identifierstyle=\color{magenta},
- keywordstyle=\color[rgb]{0,0,1},
- commentstyle=\color{Darkgreen},
- stringstyle=\color{red}
- }
-
- \begin{document}
-
- \noindent
- \begin{tabular}{|c|p{11cm}|c|} \hline
- Grupa 3 & Adam Nowak & \ddmmyyyydate\today \tabularnewline
- \hline
- \end{tabular}
-
-
- \section*{Zadanie 1 - Macierze OMP}
-
- Opis w kilku zdaniach jak to wspaniale działa program. Wyjaśnione tutaj jest w jaki sposób udało się uzyskać równoległe działanie programu. Przytoczony poniżej fragment kodu pokazuje najważniejszy askepkt działania naszego programu.
-
- \begin{lstlisting}
- #pragma omp parallel for
- for(int i = 0; i < 10000000; i++)
- {
- double * d = new double[100000];
- cout << "om nom nom" << endl;
- }
- \end{lstlisting}
-
-
- Poniżej kodu znajduje się jego opis, który nie jest opisem w stylu "Tak, to nawet działa! Jest pętla i jest kolorowe. Szkoda, że się nie rusza".
-
- Poniżej zamieszone są wykresy na dowód posiadania umiejętności obsługi pakietu biurowego Microsoft Office Excel lub LibreOffice Calc. Można tutaj również pochawlić się znajomością małego lecz potężnego programu gnuplot.
-
- \begin{figure}[!hbp]
- \centering
- \includegraphics[width=0.7\textwidth]{dane/wykres.eps}
- \caption{Profesjonalna prosta czerwona kreska z kropkami}
- \end{figure}
-
- \begin{wrapfigure}{r}{0.5\textwidth}
- \vspace{-20pt}
- \begin{center}
- \includegraphics[width=0.45\textwidth]{dane/pomiar.pdf}
- \end{center}
- \vspace{-20pt}
- \caption{Krzywa niebieska kreska}
- \vspace{-10pt}
- \end{wrapfigure}
-
-
- W celu ułatwienia pracy Prowadzącemu warto wykresy podpisać, aby Prowadzący omyłkowo nie przyjął, że dany wykres przedstawia średnią miesięczną temperaturę w Bangladeszu na przełomie lat 1975-1982, ponieważ taki wykres byłby nieodpowiedni, przez co sprawozdanie byłoby niezaliczone. Łatwo zauważyć, że każdy wykres w przestrzeni 2D posiada dwie osie i z grzeczności należy je opisać. Osie posiadają jednostki, które też warto przytoczyć.
-
- Czasem w sprawozdaniu warto przytoczyć kilka zalet danego rozwiązania i wypisać je jako lista:
- \begin{lista}
- \item Pierwszą zaletą jest to, że jest.
- \item Druga zaleta jest również obecna.
- \item Trzecia zaleta jest już troche naciągana.
- \item Czwarta zaleta jest wadą, czyli zaletą ujemną.
- \end{lista}
-
- Jeśli zaszłaby konieczność zestawienia danych wartości w tabeli to również jest taka możliwość.
-
- \begin{table}[!hbp]
- \centering
- \begin{tabular}{|p{5cm}|c|}
- \hline
- Zalety & Wady \tabularnewline
- \hline
- Ładne, kolorowe & Brak\tabularnewline
- Szybkie, działające & Brak\tabularnewline
- \hline
- \end{tabular}
- \caption{Podpis bardzo wartoścowej tabeli z danymi}
- \end{table}
-
-
- W sprawozdaniu muszą znaleźć się wnioski. Wnioski stanowią przesłankę, o tym iż osoba je pisząca, która ubiega się o tytuł magistra inżyniera, wie co robi. Osoba taka często jest w stanie określić czemu miało służyć dane ćwiczenie, a także ocenić w jakim stopniu udało się rozwiązać dane zagadnienie i gdzie napotkano problemy.
-
- \end{document}
|