Symulacja NAT na przedmiot Symulacje Komputerowe
You can not select more than 25 topics Topics must start with a letter or number, can include dashes ('-') and can be up to 35 characters long.

82 lines
1.0 KiB

  1. /*
  2. * Node.cpp
  3. *
  4. * Created on: 10.01.2017
  5. * Author: piotrek
  6. */
  7. #include "Node.h"
  8. Node::Node()
  9. {
  10. // TODO Auto-generated constructor stub
  11. }
  12. Node::~Node()
  13. {
  14. // TODO Auto-generated destructor stub
  15. }
  16. /*
  17. * funkcja symuluje typową sytuację: mamy kartę sieciową, a funkcja connectNode jest podłączeniem wtyczki
  18. * z jednej strony
  19. */
  20. bool Node::connectNode(Node *node)
  21. {
  22. vector<Node*>::iterator it = this->connectedNodes.begin();
  23. for (; it != this->connectedNodes.end(); ++it) //sprawdzamy, czy połączenia już przypadkiem nie ma
  24. {
  25. if (*it == node)
  26. return false;
  27. }
  28. this->connectedNodes.push_back(node); // podłączamy drugi węzeł
  29. node->connectNode(this); // podłączamy drugą stronę
  30. return true;
  31. }
  32. void Node::send(Packet packet)
  33. {
  34. }
  35. Packet Node::recv()
  36. {
  37. }
  38. void Node::setHostname(string hostname)
  39. {
  40. }
  41. void Node::setIp(string ip)
  42. {
  43. }
  44. void Node::setMask(string mask)
  45. {
  46. }
  47. string Node::getHostname()
  48. {
  49. }
  50. string Node::getIp()
  51. {
  52. }
  53. string Node::getMask()
  54. {
  55. }
  56. void Node::onRecv()
  57. {
  58. }